(Har ikke prøvet det før - det er meget lettere på min VFR med monosvinger, hvor det går som en leg og det bare er at skrue hjulet af/på som på en bil.)
Det driller med at få hjulet ind mellem de 2 svingarme - som om der ikke rigtig er plads nok, når både afstandstykke i venstre side og tromlebremsen i højre side sidder i.
Der mangler ligesom et par mm i bredden for at hjulet kan glide nemt ind på plads imellem svingarmene - som om svingarmene er trykket en smule sammen!??

Har forsøgt mig i et par timer med vride det lidt fra hinanden med et brækjern, mens jeg forsøger at møve hjulet på plads...... men lykkes det ikke rigtig at få det helt på plads - og afstandstykket falder samtidig jævnligt ud, mens jeg knokler med det ... og må så tørres af for snavs fra gulvet og fedtes ind igen. Ualmindeligt besværligt og irriterende.
Det bliver så ikke nemmere at få det møvet på plads, når jeg også skal have kæden på....

Kan det passe, at det skal være så besværligt ??
(så vil jeg nødig forsøge mig med en lapning ude i det grønne)
Bemærkede også, at det sad noget i spænd, da jeg rykkede baghjulet af og skulle bruge lidt magt.... så tænkte nok det blev "spændende" at få sat på igen.

Hvad går der mon galt for mig eller cyklen - og er der nogen som har et trick?
Skulle jo gerne have det på snarest, hvis jeg skal nå ned til Søgård på fredag