Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts
Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts
Så er det ved at være tid at få cyklen pumpet så den er klar til vores sheltertur.
Da konceptet efterhånden er afprøvet og fungerer rigtig fint, ser vi ikke nogen grund til at lave om på det. Dvs køretur, bål, mad og røverhistorier
Vi mødes lørdag d. 16. kl. 10.30 ved Shell i Kolding
Shell Kolding Haderslevvej
Haderslevvej 189, 6000 Kolding
Efter vi får hilst på hinanden kører vi ca 30 km ad nogle småveje ud til vores shelter, som er en kombineret bålhytte/shelter. Undervejs køber vi ind til weekendens kulinariske udskejelser.
Der er vand, brænde og toilet nær bålhytten.
Der er mulihed for at slå telt op på pladsen, ligesom der også er mulighed for at få en dukkert, da stedet ligger ud til lillebælt.
Glæder mig til at se såvel "gamle" som "nye"
Tilmelding her på tråden
Suhir
Heine
Hald
Peter AT
Benny Bomstærk
Kjelde
Stubager
Da konceptet efterhånden er afprøvet og fungerer rigtig fint, ser vi ikke nogen grund til at lave om på det. Dvs køretur, bål, mad og røverhistorier
Vi mødes lørdag d. 16. kl. 10.30 ved Shell i Kolding
Shell Kolding Haderslevvej
Haderslevvej 189, 6000 Kolding
Efter vi får hilst på hinanden kører vi ca 30 km ad nogle småveje ud til vores shelter, som er en kombineret bålhytte/shelter. Undervejs køber vi ind til weekendens kulinariske udskejelser.
Der er vand, brænde og toilet nær bålhytten.
Der er mulihed for at slå telt op på pladsen, ligesom der også er mulighed for at få en dukkert, da stedet ligger ud til lillebælt.
Glæder mig til at se såvel "gamle" som "nye"
Tilmelding her på tråden
Suhir
Heine
Hald
Peter AT
Benny Bomstærk
Kjelde
Stubager
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts
Det lyder fedt Kjelde.
Hvis vejret tillader det kommer jeg helt sikkert.
Mvh Iver.
Hvis vejret tillader det kommer jeg helt sikkert.
Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Hvis skat får smøvlet sig sammen til den tid og vejret tillader det er jeg klar :)
Hey
Som grøn er jeg klar hvis vejret er til det
Men mon ikke det bliver forår.
Det er jo lovet af Chefen
Som grøn er jeg klar hvis vejret er til det
Men mon ikke det bliver forår.
Det er jo lovet af Chefen
Senest rettet af Lars N 23. feb 2013, 20:16, rettet i alt 1 gang.
I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte.
Jeg er helt sikkert klar, weekenden har været reserveret i laaang tid
/ Thomas
/ Thomas
Jeg kan love alle at vejret er til det
lars kjelde
Hej
Jeg synes vi skal flytte det til weekenden efter. Skal til 60 års fødselsdag om fredagen og 50 års om lørdagen.
Spøg til side, kan I have en god tur.
Hilsen Jørn
Jeg synes vi skal flytte det til weekenden efter. Skal til 60 års fødselsdag om fredagen og 50 års om lørdagen.
Spøg til side, kan I have en god tur.
Hilsen Jørn
kjelde skrev:Jeg kan love alle at vejret er til det
Det er altid godt vejr til at køre Honda. Det er bare et spørgsmål om påklædningen.
-
- Geografisk sted: Vivild
Jeg skal da også med..
Mvh Henrik..
Mvh Henrik..
Hvor små er de veje og er det grus eller mudder? tænker på om jeg kan klare det på mine gadedæk?kjelde skrev:...
Efter vi får hilst på hinanden kører vi ca 30 km ad nogle småveje ud til vores shelter...
Der er en smule alm god grusvej, og ellers asfalt, så det kan klares med alle slags dæk.
lars kjelde
Hej Poulsen. Du kan roligt tage med, skulle du komme til at sagte bagud er der altid nogen der holder ind og venter, jeg kører gerne bagved dig hvis der skulle blive noget. Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules