Jeg har købt lavere fodhvilere hos Radan på Ténéré forummet. Flot udførsel og jeg havde dem i løbet af 5 dage

Men jeg er løbet ind i et lille problem. Jeg kan ikke justere bremsepedalen længere ned

Ok. Jeg må se om jeg kan finde saven, såPeter AT skrev:Du skal korte 8 - 10 mm af gevindstangen, så kan du få pedalen ned hvor den skal være.
Nu ved jeg godt at frihøjden på en AT er højere end på min TA. Men i sving skraber min støvle nogle gange i asfalten....Min TA er helt standard. Ja ja, jeg ved godt at jeg formentligt sidder og "stritter" med fødderne, men hvis de så sad endnu laverePeter AT skrev: Frihøjden bliver ikke formindsket da bundskjoldet sidder en del lavere.
UhTEriksen skrev:Inden i begynder at save alt for meget i jeres motorcykler kunne i undersøge om ikke i kan afmontere bremsepedalen og dreje den derhen hvor den skal være og så montere den fast igen. Bremsepedal/arm er 2-delt og samles i en anordning med mange "stråler" bag fodhvileren der kan justeres (princip som med gearskifteren). Se evt tegningerne under Teknik.
/Thomas