Sidste gang jeg skiftede dæk, for godt et år siden, købte jeg dem hos M&P i England, de havde et godt tilbud, + 10 pund i forsendelse, det var billigere end Dæk-online. Jeg skulle jo så finde en der kunne montere dem, så jeg spurgte min daværende forhandler (der hvor jeg købte Varaderoen), men han ville have 500 kr pr. stk. når jeg ikke havde købt dækkene af ham

Nå, men jeg skulle jo have sat de dæk på, så jeg kiggede mig lidt omkring på nettet og fandt følgende: et manuelt betjent "dæk-apparat" hos T-Hansen-"Så kører de fra dig", samt en buk til afbalancering og vægtklodser, fælgkantbeskyttere og "glidecreme", hos Louis i Tyskland, til en samlet pris på under en tusse, dækjernene havde jeg i forvejen.

Jeg fik skiftet dækkene og alt var godt.
Nu var det så blevet tid igen og nu havde jeg jo prøvet værktøjet én gang, så det var jo bare at gå til den (denne gang købte jeg dækkene ved Dæk-online). Så fra jeg gik ud i garagen og til det nye bagdæk sad på fælgen, gik der 20 min.

Selv om dæk-apparatet er "Made in China" og ser rimelig billigt ud i udførelsen, så må jeg indrømme at det fungerer sgu fint