Har lige siden første tur på XL700VA syntes den kørte meget on/off i mellem området ca 3000omdr. Har talt med andre som har samme oplevelse ( som vist er meget udbredt for motorcykler med indsprøjtning ) og blevet anbefalet at monterer en powercomander men den koster jo ikke gratis ! og cyklen skal vel rulles for at få det fulde udbytte. Faldt så over en tråd et sted på det store net ( kan ikke lige huske hvor ) hvor en glad bruger ( tror han var BMW mand) berettede om boosterplug som er en temperaturføler/modstands dims som monteres mellem temperaturføleren i luftfilterkassen og ecu hvorved man snyder ecu til at tro det er koldere og derved tilsætter lidt mere benzin til blandingen men kun ved gasgivning da lambda sonden justerer tilbage igen. Smart hvis ellers det virker

Kom til at købe en sådan dims som blev monteret her i vinter.
Dimsen blev så testet på en 70km tur i dag og med forbehold for hukommelsen fra før vinter stilstand syntes jeg der er en tydelig forskæld.
Dimsen kommer fra Sakskøbing

Er så spændt på om den har indflydelse på benzin forbruget men det vil tiden jo vise.
Mvh John Sigh.