Købes: Styr til Transalp 95
Købes: Styr til Transalp 95
Hejsa
Ligger du inde med et styr i fornuftig stand der passer til en Transalp fra 94-95 årgangen (PD06), så giv gerne besked her eller på 42 22 33 75
Hilsen Ryan
Ligger du inde med et styr i fornuftig stand der passer til en Transalp fra 94-95 årgangen (PD06), så giv gerne besked her eller på 42 22 33 75
Hilsen Ryan
Re: Købes: Styr til Transalp 95
Jeg har et sort alu fra Biltema på min TA. Det er meget lig det originale.
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Ti ... ojt-82354/
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Ti ... ojt-82354/
Hej Lykkedal
Tak for hurtigt svar. Rart at vide. Jeg ser lige lidt nærmere på den
Tak for hurtigt svar. Rart at vide. Jeg ser lige lidt nærmere på den
Shelter tur.
Jeg har du originalt AT styr liggende "guld" farvet. Vi kan godt finde en skarp pris! Det er lidt ridset men ellers ok. Befinder sig i Skanderborg. Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
- Bernt
- Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
- Kontakt:
Hvad er målene på det AT styr, bare for at sammenligne med det orginal TA styr.
Jeg synes nemlig at jeg mangler plads til flere ting jeg vil have sat på styret. Går i derfor i tanker om at skifte styr til et uden den styrstang der på midten.
Mvh Bernth
Jeg synes nemlig at jeg mangler plads til flere ting jeg vil have sat på styret. Går i derfor i tanker om at skifte styr til et uden den styrstang der på midten.
Mvh Bernth
Eventyret venter bag næste sving 

han har fået købet et styr
Shelter tur.
Jo jo den er jeg med på Stig, men Bernt spørger til AT styret, da han vist gerne vil have et styr uden fuglepind. Sådan forstår jeg det ihvertfald.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Re: Shelter tur.
ok havde jeg ikke lige setiver skrev:Jo jo den er jeg med på Stig, men Bernt spørger til AT styret, da han vist gerne vil have et styr uden fuglepind. Sådan forstår jeg det ihvertfald.
Hmmmm Mogens. 150 kr og en 0,5 l Guinnes.
Mvh Iver.
Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules