Trans Euro Trail
Trans Euro Trail
Just do it!
Re: Trans Euro Trail
Fed tur..
Den kunne jeg godt finde på at trille på et tidspunkt...
Den kunne jeg godt finde på at trille på et tidspunkt...
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Peter AT
Fedt at Don T tog teten og lavede en tur op gennem Sjælland/Danmark, men ærgerligt ruten ikke viser hvor herligt mange grusede veje og skovstier vi har i Jylland - og Fyn er desværre heller ikke med på ruten!
Jeg tror nu nok der stadig er mulighed for at påvirke ruten. Kan se at man stadig kan skrive til dem - måske ruten også kunne komme forbi Jylland da der endnu ikke er planlagt nogen rute for Tyskland - pt. er det vist bare en transportrute til Belgien.
Per
Per
Just do it!
Hej.
Skulle man være så heldig at have Facebook, så kan man følge TET der. Der er rigtig mange gode billeder og beretninger.
Per
Skulle man være så heldig at have Facebook, så kan man følge TET der. Der er rigtig mange gode billeder og beretninger.
Per
Just do it!
Hej
Hen over sommeren har jeg, med stor fornøjelse, kørt nogle bidder af den jyske del af TET. det kan varmt anbefales. De folk der står
bag ruten fortjener stor tak.
https://www.youtube.com/watch?v=TCrgiM2PRIg
Hvis du vil prøve, så tag dig god tid, dels er der steder der er svære at passere for en "søndagsrytter" som mig, men vigtigts, der er så mange utroligt smukke steder under vejs.
God tur
Hen over sommeren har jeg, med stor fornøjelse, kørt nogle bidder af den jyske del af TET. det kan varmt anbefales. De folk der står
bag ruten fortjener stor tak.
https://www.youtube.com/watch?v=TCrgiM2PRIg
Hvis du vil prøve, så tag dig god tid, dels er der steder der er svære at passere for en "søndagsrytter" som mig, men vigtigts, der er så mange utroligt smukke steder under vejs.
God tur
De bedste veje går fra intetsteds til intetsteds med en genvej for dem der skal derhen i en fart.
Og så behøver man ikke at være " facebooker"
Os gamle har i flere år kigget på TET via youtube
Masser af fede videoer fra Capetown til Nordkap !!!
Måske skulle vi samle en flok fra dette forum,og prøve om vi kunne arrangere en tur nordpå via TET
måske er der fri for corona til sommer

Os gamle har i flere år kigget på TET via youtube

Masser af fede videoer fra Capetown til Nordkap !!!

Måske skulle vi samle en flok fra dette forum,og prøve om vi kunne arrangere en tur nordpå via TET

måske er der fri for corona til sommer

Chrome won`t get you home..
-
- Geografisk sted: Børkop
Vil bare lige sige at ifølge den nye lovgivning er det forbudt at bruge knopdæk i det offentlige rum
- Lasse Pedersen
- Geografisk sted: Brøndby
Goddag
Jeg vil lige hører Anders
Skriver på snakke siden
Jeg vil lige hører Anders
Skriver på snakke siden
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp