Jeg har også et par Daytona som jeg har været godt tilfreds med, eneste er at gummipladen til gearskiftet på venstre støvle med tiden går fra. Men alting har en ende og til sidst blev de også utætte, men da havde de også kørt rigtig mange km

.
Jeg arvede så et par Jolly, de er ikke så kendte, men efter sigende er det dem politiet kører i. Da jeg arvede dem, ved jeg ikke hvor gamle de var, men jeg har brugt dem i en del år, indtil en af lynlåsene gav op sidste år. De er efter mine erfaringer fuldt på højde med Daytona, ja faktisk syntes jeg at pasformen var bedre, i hvert fald for mig

. Det er denne model, der pt. er på tilbud her til en overordentlig god pris
https://lebock.dk/jolly-gore-tex-motorc ... le/p/11059
Egentlig ville jeg have haft et par Jolly igen, men så faldt jeg over et par TCX, også med Goretex, på tilbud som jeg så købte. De er også okay, men dog noget stivere end både Daytona og Jolly og derfor ikke så gode at gå i.
Generelt kan man sige at indeholder et produkt Goretex, så er kvaliteten i orden, hvad enten det er støvler, tøj, handsker eller andet. Producenterne får ikke lov at bruge Goretex, hvis ikke resten af produktet lever op til samme kvalitet som Goretex'en, derfor er produkter med Goretex også altid dyrere end dem med kopimembraner, her følges pris og kvalitet ad

.