Sættes tænding på dykker det til ca. 12V. So far so good.
Men så til min skræk og rædsel, at der lades med over 17V, når motoren snurrer.

Det kan vel kun være ensretteren, som er defekt eller hur?
Har nogen oplevet det samme?
Det mistænkeligt som en defekt ensretter. Må jeg anbefale at du kontakter "schnabel" E S Elektro 35854080, han laver nogle rigtig gode ensrettere.T-REX skrev:Kørte en lang tur forleden, da jeg kom hjem brækkede mit batteri sig ud på gulvet. Fik det dog op på dupperne igen, og med en ubelastet måling på 13,2V.
Sættes tænding på dykker det til ca. 12V. So far so good.
Men så til min skræk og rædsel, at der lades med over 17V, når motoren snurrer.![]()
Det kan vel kun være ensretteren, som er defekt eller hur?
Har nogen oplevet det samme?
T-REX skrev:Tak for linket til elektromanden, rart at have sådan en i ærmet. Har dog allerede valgt, at bide i kuglen og bestille en ny..........97 euro![]()
Vejret er jo fedt og det er sq nu der skal køres![]()
Det var iøvrigt ikke helt lige til, da min åbenbart er en af de sidste 04 ere fra '92 har de ærede Hondafolk valgt, at montere ensretteren fra den kommende 07 model på dyret. Heldigvis kunne nummeret stadig anes på godset.
Håber nu blot ikke, at trippen eller cdi'en (gys) har lidt overlast.