Dakar 2009
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Dakar
Jeg har desværre ikke Dakar 2009 på lager - men jeg har andre spændende Dakar år på lager. Jeg tager lidt med på DVD, så kan vi se hvad vi har lyst til at se. De gange jeg har været med til Dakar aften har det heller ikke betydet synderligt hvad vi så, bare det var noget med nogle store cykler det kæmper i ørkensandet - kombineret med hyggelige sammeværd og god mad, så plejer folk at være tilfredse - og det er det vi går efter.
Jeg tager KUN DVD'er med samt en bog om Dakar jeg har fået af Marc Dullum. Jeg har ikke noget hardware til rådighed.
Mvh Søren
Jeg tager KUN DVD'er med samt en bog om Dakar jeg har fået af Marc Dullum. Jeg har ikke noget hardware til rådighed.
Mvh Søren
-
- Geografisk sted: Beijing, Kina
- Kontakt:
I egenskab af tidligere vært ved Dakar aftener, kan jeg lige sige:
Lav nu bare rigeligt med mad - specielt når Søren kommer......
Træls, at jeg ikke er i DK - det plejer jo at være pisse hyggeligt og det er nok rigtigt, hvad Søren siger: det er ikke så vigtigt med DVD'erne fra Dakar.
Fokus er mere på det hyggelige samvær.
Hyg jer.
Torben - Kinesien
PS: Gem støvsuger røret godt væk...
Lav nu bare rigeligt med mad - specielt når Søren kommer......

Træls, at jeg ikke er i DK - det plejer jo at være pisse hyggeligt og det er nok rigtigt, hvad Søren siger: det er ikke så vigtigt med DVD'erne fra Dakar.
Fokus er mere på det hyggelige samvær.
Hyg jer.
Torben - Kinesien
PS: Gem støvsuger røret godt væk...

Jeg tager bærbar pc og kabel så det kan sættes til tv, hvis det er et tv med pc indgang!?
Der skulle være rig mulighed for at få set noget Dakar og andet ørken rally, vi kan jo bare fedte lidt rundt på Youtube, der findes rigelig af den slags, også fra de legendariske år med NXR cyklen, hvis nogle overhovedet gider at se på den gamle cykel
he he......
Vel mødt, glæder mig til lidt knallertsnak...
Mvh Iver.
Der skulle være rig mulighed for at få set noget Dakar og andet ørken rally, vi kan jo bare fedte lidt rundt på Youtube, der findes rigelig af den slags, også fra de legendariske år med NXR cyklen, hvis nogle overhovedet gider at se på den gamle cykel

Vel mødt, glæder mig til lidt knallertsnak...
Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Hej Mathias
Hej Mathias - jeg har alle 4 år (86-89) hvor NXR'erne vandt - dem tager jeg naturligvis med!!!
- he he - Hej Torben - der er nok noget om snakken
Mvh Søren

- he he - Hej Torben - der er nok noget om snakken

Mvh Søren
Tilmelding
Det lyder faktisk hyggeligt. Hvis der stadig er ledige stole, så vil jeg også gerne komme 
Jeg har lidt af Dakar 2009 på min computer, så den tager jeg lige med.
mvh Kåre (HARK hang-around)

Jeg har lidt af Dakar 2009 på min computer, så den tager jeg lige med.
mvh Kåre (HARK hang-around)
Hej alle
Jeg bliver nød til pga. pladsmangel at høre deltagerne om alle kommer?
Problemet er at vi risikerer at der kommer flere end jeg har stole, bord og plads til. Selvfølgelig kan vi godt klemme en ekstra ind (13 personer med Daniel), men så der altså også fyldt godt op i vores 112kvm2 bolig
Den opdateret deltager liste er:
Rasmus
Søren
Iver
Niels
Jess (Kammerat Daniel?)
Mathias
Henrik
Peter
Mogens
Leif (standby)
Nejmann
Kenneth
Ps. Skal nok sørge for at lave mad nok til Søren og ja der er mulighed for at slutte pc til min tv'et hvis i selv har kabel med
Jeg bliver nød til pga. pladsmangel at høre deltagerne om alle kommer?
Problemet er at vi risikerer at der kommer flere end jeg har stole, bord og plads til. Selvfølgelig kan vi godt klemme en ekstra ind (13 personer med Daniel), men så der altså også fyldt godt op i vores 112kvm2 bolig

Den opdateret deltager liste er:
Rasmus
Søren
Iver
Niels
Jess (Kammerat Daniel?)
Mathias
Henrik
Peter
Mogens
Leif (standby)
Nejmann
Kenneth
Ps. Skal nok sørge for at lave mad nok til Søren og ja der er mulighed for at slutte pc til min tv'et hvis i selv har kabel med