Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Så er der lidt at kikke på. Jeg er kommet ret langt idag. Ledningsnet, kølere i v. side samt bagsvinger med dæmper og så alt det løse...
Den begynder at tage form. Jeg glæder mig til på mandag, hvor jeg kan komme igang igen. Så håber jeg at min nye (brugte) køler og mit ditto styr er kommet fra Endurobunker. Hvis alt skrider som det skal, håber jeg at være klar til at prøve starte på tirsdag i næste ude. Uhh..jeg kan næsten ikke vente
Ja, ja og ak ja... Her gik jeg og troede at jeg snart skulle høre min fine maskine starte med et brøl, men men men. Der er ikke den mindste gnist på tændrørene. Alt det andet el virker ellers perfekt, den nye køler og det nye styr er på plads, og alle de løse stumper er ved at være der, hvor de skal være. Jeg håber snart jeg kan skrive om hvor fedt den er kommet til at køre, men lige nu vil jeg starte en anden tråd, under "teknik"
Tak for sympatien Iver. Det hjælper lidt, trods alt
Jeg tager lige et par dages pause. Jeg gider ikke side og fryse min ... af i en kold garage. Der er jo ikke den samme aktion når man sidder stille med et multimeter, som når man sliber pudser og samler, for at blive færdig, så man kan komme ud af køre...snøft
Jeg håber jeg kan komme til Dakaraften på torsdag med en positiv udmelding.
Så er det hele på plads igen. Efter et par hårde slag, så som ingen tænding og en flod af olie ud af motoren, da den endelig kom igang (en pakning havde forskubbet sig). Historien om tændingen kan læses i teknikforum under "hvorfor vil min honda ikke starte"
Jeg takker for alle de positive tilbagemeldinger, og alt den hjælp jeg har fået til at løse mine problemer. I gør klubben ære