Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Tjaeh, nu var jeg jo ikke med til "Shelterplanlægningsaften" hvor det (måske?) var oppe og vende. Var du?
Men Peter nævnte noget om i april engang. Før turisterne begynder at komme frem, du ved...
Var skam ude ved Peter. men mindes ikke lige vi fik snakket om en vesterhavstur. Man uanset hvad, jeg er ikke hjemme i april måned, kommer først hjem igen dem 9. maj
Det kunne jo også tænkes at folk i stedet for at skrive noget intetsigende
her i forummet udførte husligt arbejde, så fjernsyn, læste bøger, tog på
vennebesøg, skruede på MC'en, gav konen en omgang eller sådan noget.
Du skal ikke være skuffet og ked af det når folk har andre gøremål end at
skrive sniksnak her inde - det betyder bare at de OGSÅ har andre interesser.
Vi ses snart derude på de smukke snoede danske sogneveje.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Haha, Kussen - jeg er skam hverken fornærmet, skuffet, ked af det, træt af livet, eller noget som helst der ligner
Jeg undrede mig blot over den mangel på aktivitet der fulgte i kølvandet på den sidste måneds ellers herlige opblomstring af forum.
Og for lige, på forhånd, at gyde olie på vandene: ALLE som jeg kender der bærer efternavnet "Knudsen" bliver tiltalt som "Kussen". Så'n er det bare Ikke noget negativitet i det...
Lige præcis. Det er jo jer der bor tæt på Kjøvenhavnstrup der lever det søde liv, mens vi andre sidder herovre i mørket og triller tommelfingre og samler på kapsler.
Ved snart ikke. Det eneste der er rigtig gang i her ovre på Sjælland er
nogle spader der plaffer løs på hinanden, og smider ting efter busser.
De er godtnok smarte. Og har et liv. Eller noget.......
16 mand på en død mands kiste. Og en halv flaske rom.
Skål.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)