Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Jammen seføli´ med mindre det står ned i stænger. Jeg glæder mig til at se jer... Var også lige en tur ude at lufte Varaderoen i går.. Det er nu 6 år jeg går foråret i møde med Varaderoen.. Og hvert år har jeg tænkt hvor enkel og let den er at håndtere, og hvor fedt den kører. Jeg føler mig "hjemme" med det samme.Snuppede lige et hurtigt stykke motorvej og en lille grusvej for at prøve kontrasterne af.. Det går sku fint med begge dele, så jeg er klar..
Go sheltertur til jer alle. Er misundelig, de lover jo også fornuftigt vejr. Hyg jer med løgnehistorierne, det medbragte ildvand & de snurrende lyde fra trætte "Hark'er" som drømmer om små feer Og glæd jer - myggene har ikke spidset "boretårnet" endnu
Bigfoot
Jeg tror desværre jeg må melde fra, jeg kan ikke holde ud at skulle tage på sheltertur når solen skinner og temperaturen stiger - det er også nogle frygtelige mennesker jeg skal være sammen med - de vil både hygge, drikke alkohol, snakke om motorcykler og være venlige - og for det ikke skal være løgn skal vi garanteret have noget rigtig dårligt mad - som tager alt alt for lang tid at lave - så skal man igen høre på alle de venlige mennesker mens man venter - tænk at nogle vil være med til sådan noget.....
JEG KAN SLET IKKE FÅ ARMENE NED - GLÆDER MIG HELT VILDT!!!!!
VI SES I MORGEN !!!!!
yaknudsen skrev:I kan bare det der. Ha' en god tur og en hyggelig dag/aften. Glæder mig
til at vi får stablet noget lignende på benene her på djævleøen.
Det sker jo kun hvis der er en der starter med at rykke! Start en tråd på forum, og se om ikke der er tilslutning til en tur. Der er mange fine steder på Øen, hvor man kan gå i hi en weekend, ellers er der jo altid alle de gode grusveje og shelters på den anden side af sundet....Hvem ved, måske kan såden en tur også trække HARK'ere fra hovedlandet til
Der blev pludselig hul i kalenderen, så jeg har støvet AT lidt af og der er strøm på batteriet! Vil også gerne være med, hvis det stadig er muligt!
Kan først være på pladsen ca 16, men er meget gerne med på madholdet!
Ses! GamleOle
Rigtige mænd kører 500 cc cross!!
Nu med sidevogn!!