skrue/hyggedag - UPDATE.. hvad siger i til 23-24 maj ?

Her kan debateres alt, næsten.
John

Indlæg af John »

Jeg er gerne med, såfremt kalenderen ikke er optaget af andre nødtvungne arrangementer.
Bigfoot
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

tingtilsalg skrev:Gutter, skal vi nu lige holde os til emnet, nemlig om der er interesse for en skruedag hos mig. Det er der tilsyneladende, og det er jo rigtigt dejligt :-D

Jeg vil jeg kigge lidt i kalenderen, snakke med damen osv.. og så lige se hvad vil finde ud af. Jeg skal nok melde tilbage i god tid :-)
Hej Tom, siden hvornår er du begyndt at gå op i at holde dig til emnerne i tråde?

Sig endelig til så snart du har fundet en dato, så jeg kan få den i kalenderen, så må vi se om vi får skruet noget, eller det hele går op i snak. Kunne forstå du overvejede en Leo Vince potte til din AT, hvis du vil køre med Zega kasser samtidig skal du have et nyt beslag på som ophæng, jeg har en skabelon du kan bruge, som jeg lavede til min , Rasmus har også brugt det. Du kan købe den til en ordentlig penge her http://www.motorradteile-hamburg.de/index.html?main.htm jeg slap 1800 for min hos dem.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Senest rettet af tingtilsalg 16. mar 2009, 19:03, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Du må og gør jo alligevel som du selv vil Tom så spørg ikke mig om den slags!

Synes bare du virker lidt emsig sådan at pive over at andre bryder emnet når du selv gør det ind imellem!!! Det var jo ikke totalt iseriøst det vi snakkede om!

Hvor bliver så iøvrigt den dato af, hvis vi ligesom skal prøve at holde os til emnet!?

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Jeg har slettet mit tidligere svar da dette åbenbart er en diskussion der kan fortsætte i det uendelige.. :-?

Og så vil jeg i øvrigt stadig opfordre folk til at melde ud hvis sådan en skruedag skulle have interesse :-)
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Jeg er frisk på at lære at skrue lidt i AT'en, tror jeg har godt af at lære hvorden tingene sidder på sådan en fin maskine.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

lækkert :-)

Jeg har efterhånden skruet i det meste på sådan en, både med stor succes og med mindre succes hehe :-)
Men er vi nogle stykker så kan vi nok med fælles hjælp komme frem til nogle brugbare resultater :shock: 8-)
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Tom.

Hvad siger du til at rykke ud med en dato. Hvornår er du hjemme fra middelhavets blå? Hvis du slynger en dato ud, kan du jo se om der er tilslutning nok eller om vi skal finde en anden.

Mvh Niels
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

uha, jamen jeg er hjemme den 10. maj.

Men vi kan da prøve med 23-24 maj, altså lørdag-søndag. Så kan dem der har lyst tage soveposen med hvis bajere og pølser bliver for interessant :-)
egoland

Indlæg af egoland »

Jeg mener, jeg er fri den dag, så jeg starter geden og ser, hvad det er for nogle, der kører disse fine cykler! :-D Kan kun være flinke mennesker!
Mathias

Indlæg af Mathias »

Passer desværre skidt for mit vedkommende. Det er jo den lørdag der er Allingåbro Motor Festival. Der skal jeg HELT sikkert ud igen i år :-D

http://www.motor-festival.dk/index.asp
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Egoland, har sendt dig en PB .. Men du har vist aldrig svaret tilbage..

Mathias, der kommer en motorfestival igen næste år :-D
Ellers ser vi lige på hvordan tilslutningen er for den dato, ellers rykker vi den bare en uge frem hvis det ser helt skidt ud :-)
Mathias

Indlæg af Mathias »

Yes, vi ser på det :-)
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

i øvrigt, så er her altid åbent hos mig, hvis folk går og keder sig eller mangler værktøj eller andet sjovt :-)
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Tom.

Jeg er på til 23/24 maj.

Hilsen Niels.
Besvar