update....
Så er der bestilt tid til service i Slangerup..
Efter at have ringet rundt til de forskellige værksteder, for at få en cirka pris, viser det sig, at Slangerup er ca. 1500 billigere... (lad os nu se, om det holder..)
Jeg var oppe forbi værkstedet på Afrikaneren igår, da han gerne ville se maskinen inden service, således at han kunne bestille dele hjem til den inden..
Her kommenterede jeg følgende, at den skulle have nye dæk. Svaret hertil var NEJ, DET SKAL DU BESTEMT IKKE ! DER ER MASSERE AF SLIDBANE TILBAGE på dem ! Ok..........!
Derudover fortalte jeg ham, at det tilsyneladende var en neddroslet version fra begyndelsen, men at jeg ikke føler den mangler kræfter, meeeeeeeeeeen at de, nu hvor de alligevel var igang, gerne måtte se efter.. Hertil var svaret: -det er garanteret fjernet! det der indsætningsstykker, som fjernes med en tang, ellers skærer/fræser man dem ud.. Men det ser vi på..
Dog sagde han, at den skulle have nyt kæde-kit, så nu må jeg se, hvad et sådan koster?!?!?!?!?
Det sjove var, da jeg kørte derfra, der tænkte jeg: selvfølgelig skal den have service, men i guder hvor den dog bare spinner som en lystig mis...
Den har været syd over, over mange bjergpas, kørt højhastighed på motorvej, kørt til bageren, til byen på HARK ture

OG den har ikke brugt noget olie siden jeg købte den, da sidste år, da den havde kørt 17.000....... Hvilken fantastisk maskine.......
Mange hilsner
Christian
HAN KOMMENTEREDE, AT DET VAR ET UALMINDELIG FINT EKSEMPLAR Af EN AFRIKANER !!!!!! så jeg var glad..... GODT KØB var ordene..