En lille griner, og en sandhed lidt nede i teksten

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

En lille griner, og en sandhed lidt nede i teksten

Indlæg af Nikolajsen »

Sakset fra VFR.dk

Lidt "klip" fra forskellige fora....

Harley-Forum: Byder 2000 Euro for lædertasker m frynser, helst med mange mange pins fra hoteller på Route 66 – skal til biker træf på søndag ( på torvet i struer)

Harley-Forum: Hvem kan lære mig at udtale bynavne ( langs Route 66) korrekt – skal til biker træf på søndag ( på torvet i struer)

Harley-Forum:Hjælp - min bitch er kommet til at slette min telefonhukommelse – har nogen nummeret til Falck
Harley-Forum: Special Offer! "Captain America's Tattoo's" tatoverer alle telefonnumre til Falck, Dansk Autohjælp mv. – Først til mølle… I skal jo alle til træf på torvet…

Harley-Forum: Hjælp Min Electra Glide FLQWERTYf***K er blevet våd af regn ! Skal jeg søge værksted eller kan Falck hjælpe ?????

Harley-Forum: Hurra! Jeg har på min Electra Glide FLQWERTYf***K overhalet en Opel Vectra m Campingvogn – PÅ MOTORVEJEN J

125er-Forum: Hurra! Var i dag på motorvejen. Overhalede på min tunede CBR 125 R en Opel Vectra m Campingvogn – og var det ikke for en langsom harley i venstre vognbane, havde jeg også nappet en Volvo lastbil L

MZ-Forum: Hurra! Var dag på motorvejen. Overhalede på min tunede 300ér, en Opel Vectra m campingvogn J Og var det ikke for en sinke af en harley + en latterlig 125ér i venstre vognbane, så havde jeg også nappet et volvo lastbil – inden stemplet satte sig L

Goldwing-Forum: Hvilet byggemarked har tilbud på juletræskæder i juni ?

Goldwing-Forum: Kan jeg lade min 1800er indregistrere som specialkøretøj / campingbus ? Har nogen erfaring med en motorcykelholder til en TransAlp – bag på en Goldwing

BMW-RT-Forum: Byder 500 Euro for brugte tasker (helst Krauser!) Helst med mange klistermærker fra betalingsveje i alperne + dyre hoteller ! Skal til touring træf på torvet

BMW-GS-Forum: Byder 600 Euro for brugte alutasker! Helst med mange arabiske klistermærker ! Skal til træf på torvet

Cagiva Elefant-Forum: Hvorfor griner bmw kørerne egentlig, når jeg på ture hurtig lige skal reparere et par ting L

BMW-Paris-Dakar-Forum: Hvorfor griner Africa Twin kørerne egentlig, når jeg på ture hurtig lige skal reparere et par ting L

Africa Twin-Forum: Hvorfor skruer bmw kørerne ALTID når vi er på tur ? Har de ingen værksted derhjemme ! De glor så underligt når man smiler til dem
BMW-R1200C-Forum: Hvorfor griner folk når jeg kommer til træf på torvet ! Ville det være en bedre oplevelse ved et træf i Milano ??

Ducati-Forum: Yes....8000 km uden defekt (indlæg & bruger slettet af admin – bruger var useriøs og løgnagtig)

Hayabusa-Forum: hylende lyd v 320 km/h mit damen bagpå, hvad kan det være?

Bimota-Forum: Hallo? Er her nogen ?
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
PAVJ

Indlæg af PAVJ »

:-D

Virago forum: Er det sandt at Tage Frandsen har åbnet en afd. hvor MCen
får en vask mens man får en klip? :oops:
Mathias

Indlæg af Mathias »

Hånda Allroad-forum: "Kan det virkelig være rigtigt at min Africa Twin fra 1991 er begyndt at bruge olie? Den har kun gået 420.000km og er jo kun lige kørt til."

Det' gas, i ka' ta' det! ;-)
Besvar