Nyt medlem af familien!

Her kan debateres alt, næsten.
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Niels

Tilltkke med dit nye legetøj, den ser fed ud, bare det var mig. Jeg må vist nøjes med et nyt køkken ;-)

/Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Hold kæft!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Niels

Er du rumbarberet den er da for lækker, super super farver, og den ser rigtig flot og velholdt ud - hjerteligt tillykke med den Niels :)

Glæder mig rigtig meget til at se den live.

Mvh Søren
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Leif.

Den gamle fejler bestemt ikke noget, jeg blev bare fristst over evne, da jeg så anoncen på den grønne ;-)

Jeg regner da helt sikkert med at den sorte skal sælges når afgiften er blevet betalt på den grønne, men der kommer nok til at gå en måned eller to, så du skal ikke smutte i banken endnu ;-)

Jeg ved endnu ikke hvad afgiften sniger sig op på, men 50 kg for en 99'er er jo langt over målet. Nu er det jo heller ikke nogen hemmelighed at billeder kan være nådige, for den er helt sikker flot, men den er absolut ikke ny. Den er risten hist og her på stellet, og den har alle de små kosmetiske skavnker som alle de andre også har. Men den har ikke nogle buler, og ingen ridser i lakken, og det ser ikke ud som om den nogen sinde har været nede på siden!!! Jeg mener stadig at den er i middel eller lidt under, så nu må jeg se hvad synsmanden mener.

Mvh Niels.
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Leif.

Har du set den der er kommet i "den Blå"?

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=60611311

Hilsen Niels
Besvar