Leveringstid fra Touratech

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
tingtilsalg

Leveringstid fra Touratech

Indlæg af tingtilsalg »

hej dav.
Nu har jeg ventet i 2 uger på mit GPS beslag fra Touratech, fik en mail fra dem idag at beslaget er i restordre eller sådan noget, men at jeg kan forvente at modtage det i næste uge.
Hvad er jeres erfaringer med bestillinger fra Touratech. Skal det godt nok tage 3 uger? Det værste er næste at de allerede for en uge siden hævede pengene. så vidt jeg ved er det vedtaget ved lov at beløbet først må hæves ved afsendelse af pakken. men det gælder måske kun her i DK ??

rådne svenskere... :-P
Niels

Indlæg af Niels »

Jeg var 2 1/2 måned om at få et katalog, selv om jeg bestilte det tre gange, og fik lige så mange bekræftelser på at det var på vej :-?

Hilsen Niels
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Tom.

Det lyder som dårlig service, den tyske grundighed er åbenbart ikke smittet af på svensken, mon de bare sidder og drikker sig stive!? ;-)

Nu har jeg ikke handlet hos den svenske afdeling, men den tyske plejede at levere inden for en uge (5-6 arbejdsdage). Nu ved jeg ikke hvor meget du vil gøre ud af det, men du kan jo evt rette henvendelse til hovedbutiken, det hjalp da visse elementer blev lidt stødte over at prisen var steget og vi i danmark kun måtte handle i den svenske butik. Et enkelt element (mig) skrev også en mail til Herbert Schwarz, og han svarede utroligt nok. Iøvrigt ventede jeg ligesom Niels flere måneder på et katalog.

Med hensyn til reglerne kan du læse lidt om dem her http://www.forbrug.dk/raad/naardukoeber ... /ehandel8/
Jeg har dog ikke kunnet finde noget specifikt om hvordan og hvornår de må trække pengene.

Går det helt galt med dem må vi sgu åbne vores egen lille biks hvor vi fremstiller grej og udstyr til vores cykler, jeg kunne da godt komme med et bud på en gpsholder til billig penge! Nok ikke så fancy som Touratechs modeller!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar