Kommende AT ejer - måske?

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Ja ja, den er fin, og i den "rigtige" bemaling.
Men hvad er det lige for en motor der sidder i den, jeg syntes jeg kan læse noget om både Suzuki, Rotax Ducati, og så selvfølgelig Cagiva motorer, i sådan nogen Italienere :?:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Fed cykel sådan en Cagiva :-) Husk at tage lidt ekstra ledninger og sikringer med dig når du skal ud at køre hehe :-)

Motoren er så vidt jeg ved en Ducati af en slags.
Maskinmester

Indlæg af Maskinmester »

Det er en Ducati 750 ccm "supersport" motor. Vist nok lettere droslet ift. gademaskinerne, så den "kun" yder 60 hk - men det er seje hyppere :-D
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Kåre.

Tillykke med Cagivaen! Du skal endelig ikke holde dig tilbage for at invitere på en køretur i kampvognssporene. Jeg vil opfordre dig til at finde en dag hvor det passer dig, og så smide en invitation her på forum, så er jeg sikker på et vi nok er et par stykker der dukker op :-D

Jeg smider lige billedet på for dig ;-)

Billede

Hilsen Niels
Maskinmester

Indlæg af Maskinmester »

Mange tak Niels - hvordan gjorde du?

Ja, så vil jeg arrangere en tur engang i det vestjyske, men må hellere finde nogle andre dæk til elefanten først, da den lige nu kører på et halvslidt bagdæk og et nyt, men gadeorienteret, fordæk, som ikke vil egne sig til et blødt kampvognsspor ;-)

God weekend til alle!
Mathias

Indlæg af Mathias »

Hej Kåre

Tillykke med din nye knallert :-) Den er fee, og som andre også er inde på har den jo de helt rigtige farver. Jeg så den godt til salg da jeg var på udkig efter en afløser til Afrikaneren. Dog vandt lysten til at få en mindre cykel alligevel :-) Men så vidt jeg husker var prisen vist helt ok, hvis ellers cyklen er i ordentlig stand.

Ang. dæk kunne du overveje Michelin T63, Continental TKC80 eller Pirelli MT21. Efter hvad jeg har læst mig frem til skulle de alle 3 være gode allround-dæk. Jeg har dog kun selv prøvet T63, og de fungerede fint på Afrikaneren. Holdbarheden var nogenlunde ok. Bagdækket holdt ca. 4000km, og det blev bestemt ikke sparet ;-)

Jeg er helt stensikkert også klar på en tur i de dersens panserspor, så sig endelig til når det bliver til noget :-)
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Kåre.

Når du skal have et billed på, klikker du på "Img" knappen (den kan du se når du er ved at skrive). Der efter copy'er du billedets adresse, og så slutter du af med "Img" igen. så skulle den være der.

Hilsen Niels.
Maskinmester

Indlæg af Maskinmester »

Har fået elefanten hjem her til aften, så nu mangler jeg bare et forsikringsbevis og en tur på motorkontoret :-)

Men heldigvist bor jeg på landet med marker og markveje, så trillede en lille tur da jeg kom hjem - elsker allerede den MC :-D

Synes den står fint, om end lakken et par steder i kanten af kåben er afskallet, men det klarer jeg nok med noget maling eller tape.. Blev enige om en pris på 40k, så synes selv, at jeg har fået meget MC for pengene :-)
Brugeravatar
Peter AT
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Maskinmester...

Tillykke med den fine maskine.. :ok:

Håber du vil vise den frem for os ved lejlighed.

Du kan sikkert få en god snak med Jesper Sixdays fra Tenere Klubben.
Han bor en snes kilometer syd for Århus. Jesper har renoveret en cykel magen til din. Den er fantastisk flot. Såå.. måske kan du få lidt inspiration og hjælp hos ham...

Hvis jeg lavet et arrangement er du altid velkommen...

Hvis du sender mig en pm, får du adresse, tlf. nummer osv.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Maskinmester

Indlæg af Maskinmester »

Hej Peter,

Mange tak. Hvis det er den Jesper jeg tror det er, så har jeg allerede mødt ham, idet han kiggede på min gamle cykel. Han havde smidt en anden motor i sin elefant.

Har netop meldt mig ind i Tenere.dk, så jeg kan komme med der - altid rart at møde flere ligesindede :-)
Mathias

Indlæg af Mathias »

Maskinmester skrev:Hej Peter,

Mange tak. Hvis det er den Jesper jeg tror det er, så har jeg allerede mødt ham, idet han kiggede på min gamle cykel. Han havde smidt en anden motor i sin elefant.

Har netop meldt mig ind i Tenere.dk, så jeg kan komme med der - altid rart at møde flere ligesindede :-)
Jeps, det er ham. Han fortalte mig godt sidst jeg mødte ham at han havde set på din cykel.

Jeg ser frem til at møde dig til et TKD-arrangement og se din fine nye Elefant :-)
Besvar