Ny Varadero ejer

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Tillykke med den, Leif.
:ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
kjelde
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Hej Leif

Tillykke med dyret. Dejligt at høre du allerede er glad for den. Er også helt sikker på du har gjort et godt køb. :-D
Så kan du rigtig komme til Norge og mærke hvor mange kræfter den har på de stejle veje.
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Hej Leif

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif

Hvor er jeg glad på dine vejne - det er da bare en mega fed maskine du har fået dig :)

Hvis du er med på den, kan du jo kører forrest på min africa twin en dag, og så kan jeg pænt køre bag ved og styre min fart djævel på dit nye vidunder???!???

Super fedt Leif :-D

Mvh Søren Dahl
Alsen

Indlæg af Alsen »

Hej Leif. tillykke med Varaderoen. Den kan du kun blive glad for, og farven er bare den fedeste. :-D
Brugeravatar
kjelde

Indlæg af kjelde »

Hej Leif

har du allerede fået plader på? Og i så fald, - hvad var afgiften.

Og du skal være meget velkommen til at kigge ned. En tur fra Århus til Vamdrup er jo ingen sag.

Kommer i forrresten til Gl Estrup på torsdag.

Jeg nåede jo heller ikke at prøve den modificerede vindskærm på din Alsen.
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Alsen

Indlæg af Alsen »

Ja, en tur på den gamle Hærvej, på en flok hurtige motorokser :twisted: det kunne være sjovt.. Jeg er ikke medlem af Turing nyt, men jeg prøver lige at få fat i det nye nr. Jeg håber at komme til GL Estrup på torsdag.
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey Leif stor tillykke med cyklen, den er sgu flot :!:

Lyder interresant med en tur på Hærvejen :-)

men gutter husk lige at det er tirsdag på Gl.Estrup og ikke torsdag!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Alsen

Indlæg af Alsen »

Hej igen
Tirsdag kommer der lige en
fødselsdag i vejen - så pas.

Men god tur til jer

Mvh
alsen
Brugeravatar
kjelde

Indlæg af kjelde »

ok tirsdag så......................'

iøvrigt er der et hyggeligt træf i Jels i morgen. Det plejer at være meget hyggeligt. Ligger kun 5 km fra hvor jeg bor, så hvis nogle vil derned er i velkomne her, så kan vi køre samlet herfra. www.jelsvoldsted.dk
lars kjelde
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Leif

Stort tillykke med din nye knallert, den ser lidt fed ud :-D og ja, den er garanteret lækker at køre på.
Regner med at komme på tirsdag, så kan jeg få den at se ordentligt.

Hilsen
Mogens
leif

Indlæg af leif »

Hej leif Tillykke herfra med den fedeste maskine man kan få til vejkørsel glæder mig til at se den på tirsdag
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Leif.

Varadero skulle efter sigende være et resort (et mere eller mindre lukket område), hvis du vil have lidt mere "original" kolorit så tag til Trinidad på sydkysten, byen er vildt hyggelig, ikke så mange fusentastere, men fyldt med salsateker, rimelig god strand, cigarene skulle også være billigere (her snakker vi dem af tobak!) og en ridetur i bjergene kan anbefales.

Men om det er det område af Cuba, Honda har ment da de opkaldte cyklen aner jeg ikke. Varadero er iøvrigt det spanske ord for bedding, en slags dok til skibe, det er vel meget godt i tråd med at du har båd Leif!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Bønne
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Tillykke med Varaderoen, verdens bedste motorcykel, håber du bliver ligeså glad for den som jeg er for min. ;o)
Hvornår skal du til Norge, og hvor? Jeg bor der jo i øjeblikket, måske vi kunne mødes?
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
kimhansen

Benzin

Indlæg af kimhansen »

Hvad går den mon på literen?
Kim :lol:
Brugeravatar
YETI
Geografisk sted: Århus

Tillykke med Varaderoen

Indlæg af YETI »

Endnu en Varadero i klubben... Super- og vi skal da også have en tur sammen en dag. Jeg er netop vendt hjem fra Norge. Sandefjord- Dalen- Bergen- Stavanger- Flekkefjord- Kristiansand, særligt turen langs den gamle kystvej mellem Stavanger og Flekkefjord er værd at fremhæve, men Norge er generelt Mc land når man kører væk fra de store veje.
Vi kørte knap 1600 km og kørte i snit 17,75 km/l, med fruen bagpå 3 tasker og fuldt læs.
Den bimmer skal du altså ikke være bange for på de små veje. Varaderoen styrer og svinger fint, og kræfter er der nok af..
Besvar