AT'er i små stumper.

Her kan debateres alt, næsten.
Niels

Indlæg af Niels »

Så er der lidt at kikke på. Jeg er kommet ret langt idag. Ledningsnet, kølere i v. side samt bagsvinger med dæmper og så alt det løse...

Den begynder at tage form. Jeg glæder mig til på mandag, hvor jeg kan komme igang igen. Så håber jeg at min nye (brugte) køler og mit ditto styr er kommet fra Endurobunker. Hvis alt skrider som det skal, håber jeg at være klar til at prøve starte på tirsdag i næste ude. Uhh..jeg kan næsten ikke vente

album_personal.php?user_id=351 :-D
Brugeravatar
yaknudsen
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Jeg er imponeret. Ser rigtig godt ud.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Yankie

Indlæg af Yankie »

Ser da meget godt ud Niles! :-)
Hvordan med den motor der sad på den cykel du købte fra Auto 85? Er den kørende?
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Uha et stort arbejde :ok: det er bare i orden.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Cool

Indlæg af Søren Dahl »

Cool projekt.

- flot arbejde - og noget mere gennemgribende end mit har været - glæder mig meget til at se slut resultatet.

Mvh Søren
Niels

Indlæg af Niels »

Ja, ja og ak ja... :cry: Her gik jeg og troede at jeg snart skulle høre min fine maskine starte med et brøl, men men men. Der er ikke den mindste gnist på tændrørene. Alt det andet el virker ellers perfekt, den nye køler og det nye styr er på plads, og alle de løse stumper er ved at være der, hvor de skal være. Jeg håber snart jeg kan skrive om hvor fedt den er kommet til at køre, men lige nu vil jeg starte en anden tråd, under "teknik"

Hilsen Niels.
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

For fanden Niels, det har du altså ikke fortjent, den skulle jo have sprunget igang :!: :!: :!: Jeg føler sgu med dig, håber virkelig du får gang i den snart.

kan desværre ikke hjælpe det store, men håber andre kan :!: :!:

Held og lykke.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Niels

Indlæg af Niels »

Tak for sympatien Iver. Det hjælper lidt, trods alt ;-)

Jeg tager lige et par dages pause. Jeg gider ikke side og fryse min ... af i en kold garage. Der er jo ikke den samme aktion når man sidder stille med et multimeter, som når man sliber pudser og samler, for at blive færdig, så man kan komme ud af køre...snøft :cry:

Jeg håber jeg kan komme til Dakaraften på torsdag med en positiv udmelding.

Mvh Niels
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg sender alt det styrke jeg kan undvære ;-)

Håber du kommer til Dakar aften uanset, så man lige kan se girafen :roll:

Tager ud til bike i aften og lige ser til den, og nusser den lidt.

May the force be with you :!: :!: :!:

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Niels

Indlæg af Niels »

Så er det hele på plads igen. Efter et par hårde slag, så som ingen tænding og en flod af olie ud af motoren, da den endelig kom igang (en pakning havde forskubbet sig). Historien om tændingen kan læses i teknikforum under "hvorfor vil min honda ikke starte"

Jeg takker for alle de positive tilbagemeldinger, og alt den hjælp jeg har fået til at løse mine problemer. I gør klubben ære :-) :-D :lol:

Se de seneste billeder på album_personal.php?user_id=351&sort_met ... SC&start=0

Mvh Niels
Besvar