Hej med jer
Jeg kan godt forstå din forviring, med hensyn til fabrikens forslag, det er MIN mening at fabrikkerne taler med det forskellige dæk fabrikanter og laver aftaler som er fordelagtig for dem og det er ikke unomalt at dæk og mc fabrikant kommer fra samme land.
min erfaring med dæk er at de ikke bør være for brede, hvis det er køre enskaben på allrad kørsel man ønsker, se raly bilerne de skifter dæk efter underlag, sådan gør motocross kørene også, så man kan ikke få alle behov opfyldt, så til tyber som vore cykler må man vælge enten det ene eller det andet for et all-round dæk er værken eller.
ja jeg ved det er min mening
min egen erfaring med dæk er at Avon Gribster er et godt valg, for mig, og så har jeg forsøgt lidt med pumpning af dæk, jeg har tilgang til kvælstof på mit job, og her bruger jeg det til trykprøvning, en af fordelene med kvælstof til trykprøvning er at molekylerne er støre og derfor mere trykstabil, i første omgamg prøvede jeg det på min træde cykel, der kan man jo mærke det på sine ben, og her var det en rigtig god løsning, så nu kører jeg med det i dækkene på min mc. og her giver det både benzin økonomi og et mere stabilt dæk når de bliver varme, hvilket gør de høje og brede, samt det mere grov mønstrede mere stabil, i sær på asfalt!
Jeg vil bestemt også med give at jeg køber tæk der i mine øjne klær Transalpen
Uden jeg på nogen måde vil være belærende, skal man også lære at køre på vor slags mc. for vi køre jo på meget forskellige underlag, og nok minst på motorvej, for det passer en Allroder ikke rigtigt til

efter min mening
hel og lykke