nu bevæger jeg mig efterhånden rundt på en hel del fora på nettet og har da fundet ud af lidt om hvordan tingene bør fungere. [quote][/quote] Tingtilsalg
Du øhhh du tingtilsalg, nu behøver vi jo ikke gøre ligesom alle andre gør på andre forums, det her er jo vores eget!!! Går man i andres fodspor kommer man aldrig foran!!!!
Heldigvis er tonen god herinde, men hvis nogen ikke fører en god tone har de vist fået det at vide før. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke forums du ellers skriver på, men såvidt jeg ved bliver nogle forums altså også ødelagt af nogle få der ikke kan finde ud af at skrive fornuftigt. vi har jo så her i klubben vedtaget at bestyrelsen må uddele advarsler, og slette indlæg hvis de vurdere at nogen går over stregen. Nu kan jeg se du ikke har været tilmeldt bruger så længe, og derfor er ny i klubben/på forum, men jeg glæder mig da til at se dig til næste generalforsamling, så vi der kan give vores fælles meninger til kende over en kop kaffe

Synes tit det er sjovt at se hvem der gemmer sig bag navnene herinde
Og så skal vi jo huske at vi alle er i familie, og er her for at få gavn af hinanden
Hvorfor bruger du i grunden det synonym (tingtilsalg)? Nu ved vi så at du hedder Tom, så vil jeg kalde dig det fra nu af
Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules