For mange MCer på markedet.

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Nejmann
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

tingtilsalg skrev:...så må vi jo hellere få admin til at udfærdige et sæt regler der mere præcist fortæller hvordan man bruger dette forum.
Strengt taget er det vel bestyrelsen eller generalforsamlingen, der skal fastsætte sådanne regler(?).

mvh Kåre
jensen

Indlæg af jensen »

Til overskriften !!! Ja der er vwel for mange MCer, men efterspørgslen skifter efterhånden som folk/kunderne bliver ældre. Ungdommens drømmecykel ændre sig jo. Før var veteraner meget dyrere end i dag, fordi "Kunderne" vel går til "de evige (Jagt) veje". Når der er så mange MCer er det også et udtryk for at man får mere end en. Mange har i dag flere MCer og når man skal anskaffe sig nr. tre eller fire vil man naturligvis ikke betale en så høj pris. Priser på brugte er for høje sammenlignet med nye, men det er nok også fordi afgiften i DK er så høj. Vi holder jo det gamle skidt kørerende meget længere end i andre lande.
Brugeravatar
Peter AT
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Som suplement til Nejmands kommentar vedrørende et forslag om at admin udfærdiger et regelsæt.

Generalforsamlingen har på den ordinære generalforsamling 2006, givet bestyrelsen beføjelser til at administrere forum, udfra klubbens regelsæt.
De få gange, der efter bestyrelsens vurdering har været indlæg der ikke helt harmonerede med klubbens formål, har en enig bestyrelse reageret herpå.

Efter min overbevisning har vi et sobert og relevant forum, med en rigtig god selvdisciplin.

Forum er for alle klubbens medlemmer, ordet er frit, og der skal være plads til alle relevante emner.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

En god tone...

Indlæg af Søren Dahl »

Ja, og jeg synes også denne snak om priser på forum ang salgsannoncen har forgået i en pæn tone. Både tingtilsalg og Nicolajsen har brugt en sober tone, og har diskuteret ud fra en "faglige" vinkel, og jeg synes da også det er en relevant diskussion, om hvordan forumet skal bruges - også under salgsannoncerne.

Jeg ved ikke hvor meget der rent faktisk bliver solgt på forum(HARK), og hvor meget sælgerene sælger i andre fora (DBA etc.). Faktisk kan vores forum jo også hjælpe sælger til at finde det rigtige prisleje så sælger ikke "kommer galt af sted". Men det skal så måske ikke være under den decideret salgannonce det skal forgå???? - ved det ikke, men synes det er relevant at diskuterer priser på vores jordiske gods :lol: men bare vi bliver enige om hvor det skal forgå :-D

Mvh Søren
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

nemlig :-)

Søren, Det er okay du bare kalder mig Tom :-D
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

nu bevæger jeg mig efterhånden rundt på en hel del fora på nettet og har da fundet ud af lidt om hvordan tingene bør fungere. [quote][/quote] Tingtilsalg

Du øhhh du tingtilsalg, nu behøver vi jo ikke gøre ligesom alle andre gør på andre forums, det her er jo vores eget!!! Går man i andres fodspor kommer man aldrig foran!!!!

Heldigvis er tonen god herinde, men hvis nogen ikke fører en god tone har de vist fået det at vide før. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke forums du ellers skriver på, men såvidt jeg ved bliver nogle forums altså også ødelagt af nogle få der ikke kan finde ud af at skrive fornuftigt. vi har jo så her i klubben vedtaget at bestyrelsen må uddele advarsler, og slette indlæg hvis de vurdere at nogen går over stregen. Nu kan jeg se du ikke har været tilmeldt bruger så længe, og derfor er ny i klubben/på forum, men jeg glæder mig da til at se dig til næste generalforsamling, så vi der kan give vores fælles meninger til kende over en kop kaffe :-) Synes tit det er sjovt at se hvem der gemmer sig bag navnene herinde :!:

Og så skal vi jo huske at vi alle er i familie, og er her for at få gavn af hinanden :-)

Hvorfor bruger du i grunden det synonym (tingtilsalg)? Nu ved vi så at du hedder Tom, så vil jeg kalde dig det fra nu af :-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Jamen sådan som Peter beskriver det. Det er sådan jeg synes et godt forum bør være. Altså med plads til det meste, så længe der foregår i god ro og orden.

Det jeg egentlig mener med alt dette er at jeg synes bestemt ikke om når Admin begynder at blande sig i en specifik tråd bare fordi han personligt ikke bryder sig om det der bliver skrevet.
Hvad gavn har et godt forum af en diktatorisk admin ?? forstå mig ret, det er sådan lidt groft stillet op.

Selvfølgelig skal der være et regelsæt på et forum som brugerne bør følge, og det synes jeg egentlig også de gør rigtig godt.

Hvis jeg nu fortæller dig at jeg hedder Tom, har kørt Honda Transalp med AT RD04 motor, Honda XR650R og ellers tilbringer en del tid ude hos Peter, så ved du nok hvem jeg er og at jeg ikke er ny her på forummet :-D
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Nu er admin jo sådan set valgt af medlemmerne af klubben, så kom og gør din indflydelse ved generalforsamlingen hvis du vil have ændret noget der :!:

Så synes jeg iøvrigt at ordet "diktator" ikke hører hjemme her, da vi jo har en regel imod personlige angreb, og det grænser det så småt til med det ordvalg.

Og hvis du ikke vil stå ved dine meninger med dit navn Tom Aastrup, hvad er de så værd? Så jo jeg ved godt hvem du er :!: Det burde jeg egentligt have kunne gendkende udfra dit sprogbrug ord ordvalg.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

jeg skriver jo netop også at det er groft stillet op. jeg vil da på ingen måde kalde mogens for nogen diktator. Jeg synes bare det svar i den salgstråd var upassende, og det var jeg vist ikke ene om at synes.

jeg vil skam godt stå ved mit navn og hvem jeg er. Men egentlig var denne bruger kun oprettet for at sælge nogle gamle stumper.. Men så synes jeg denne diskussion var lidt interessant.

Jeg forstår egentlig ikke hvad du mener med mit sprugbrog/ordvalg. Jeg synes selv jeg holder god tone og taler/skriver i et ganske pænt sprog.

Men mon ikke denne diskussion er løbet lidt ud sandet nu. Peter har jo Skrevet hvad der skal skrives, og jeg er enig. Har du mere du vil sige til mig, så send en PM.
PAVJ

Indlæg af PAVJ »

100 % enig med Peter AT

Mvh

Poul 8-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Hehe

Indlæg af Søren Dahl »

Tom for fan*en din drønnert :lol: :lol: :lol:

Mvh Søren