Hej drenge.
Hvor sjovt at komme hjem og læse den udvikling tingene har taget
Jeg er helt sikkert klar på en udfordring, godtnok er vi fætre Ramus, men sådanne anklager som du kommer med skriger jo på en udfordring

Men det skal gøres ordentligt, så det skal vel være hos "troldmanden" så finder vi jo også ud af om der er noget om snakken med at Bent har pillet ved hans anlæg, så må vi se hvad vi gør med evt klimaudsving. Har allerede snakket med Finn om priser, og det koster jo kun 350 kr for en måling, jeg betaler hvis den siger over 56hk (det er vel ca midt imellem de to målinger)og jeg forslår at Rasmus betaler hvis den siger under! Han er jo ligesom den udfordrende! Og det er altså i alt venskabelighed

men en mandedyst er vel ikke af vejen
Mht Til "guru" så ja Bent er helt sikkert min guru og han har altid behandlet mig til topkarakter, og jeg har aldrig hørt om andet! Vi har vel lov at have vores egne foretrukne

Men Jeg er sikker på at andre i klubben har en anden foretruken end "troldmanden" eller "guruen".
Mht til str af den ene og anden pik kan vi jø gøre det på to måder, enten spørge Tina, eller finde målebåndet frem! Hvad siger du Rasmus?
Og angående luftfiltersnakken, ja så aner jeg intet om det, men har hørt både og om det! Men jeg kan da se at "troldmanden" sælger og montere skidtet (KN filter), det påståes jo hårdnakket at han kun bruger "state of the art" så måske der er noget om snakken.
Som Rudolph Blodstrupmose sagde til Theodor Fælgen, da han udfordrede ham til Bjergkøbing Grandprix " TIME WILL SHOW"
Så kan vi jo holde Rasmuses "rullefest" bagefter
Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules