Mange tak d' herrer
Så må jeg hellere blive "aktiv" på tenere.dk.. Men står I og har lyst til en guided tur i det sydvestjyske, så stiller jeg mig gerne til rådighed
Vi har nogle gode og endda lovlige ruter omkring den sydlige del af Ringkøbing fjord samt et militært øvelsesterræn, hvor kampvognssporene tilsyneladende er undtaget af forbud mod kørsel. Det er i hvert fald de eneste steder i områder, hvor vejene ikke er skiltet med forbud, så det tolker jeg som en accept ift. offroad kørsel..
Skal hente min nye MC i morgen, men da forhandleren ikke havde forsikringsbevis til mit selskab bliver det på en trailer, da jeg ellers må vente i 10 dage, hvor forhandleren tager på ferie, så håber at de får sendt beviset i morgen, så jeg kan få plader på mandag
Det der nok "solgte" mig til elefanten var helt sikkert dens motor, som ved lave omdrejninger har samme bløde og smidige gang som en AT, men jo bare bliver ved med at spinde op til de ca. 10.000 om/min, hvor omdrejningstælleren stopper

At lakken så ligner noget, der har stået i den kraftige italienske sol i for mange timer er til at leve med, da det kun er plastikdelene, som har patina, hvorimod stellet og motor ser flot ud.
Hmm.. Kan ikke finde ud af det med billeder - så her et link til et billede, som jeg har hugget fra forhandlerens hjemmeside:
http://picasaweb.google.dk/lh/photo/pa3 ... directlink