Benzinforbrug Africa Twin

Her kan debateres alt, næsten.
Mathias

Indlæg af Mathias »

kimhansen skrev:Jøses ,nej.
Han er arkitekt fra Horsens.

Kim :roll:
OK, skulle bare lige høre :-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Service.

Indlæg af Søren Dahl »

Min AT'er har i længere tid kørt ret ustabilt og kun kør ca. 16 km litere, desuden kørte den heller ikke stabilt i tomgang, og havde flere "huller" i registret, den lugtede desuden af benzin kunne flere medkører berette om, så jeg besluttede at få den til service nu inden Kåre og jeg stikker til Island i August.

så i sidste uge havde jeg min AT'er til service hos Harrys Motorservice. Det viste sig, at fjederne til chokerspjældet var trætte og derfor gav en forkert blanding til cyklen, ventilerne bleve stillet og tændrørerne fornyet - til sidst blev den rullefelts testet, og blandingen står nu optimal. Jeg har nu testet hvor lang den kører på literen - de sidste 200 km, hvor jeg har holdt mig til max 100 km/t samt fornuftige accelerationer har jeg kørt 23 km / literen, hvilket jeg synes virker ganske fornuftigt. AT'eren har desuden et dejligt træk gennem registret uden "huller" - den kører desuden perfekt i tomgang nu. Det er de små ting i livet der tæller - og en perfekt kørende motor er altså noget som kan gøre én virkelig glad.

Lidt reklame for Harrys Motorservice A/S- jeg kan kun anbefale folk at få stillet motor der - de kan deres kram hvis man spørger mig - men især at de har rullefelt er et stort +.

Mvh Søren
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

cool søren :-)

Tør man spørge, hvad måtte du slippe for sådan en omgang ? :-)
Niels

Indlæg af Niels »

Tillykke med den "nye" cykel...fik du ham også til at fjerne droslingen ;-) ;-) ;-)

HIlsen Niels
Senest rettet af Niels 06. jul 2009, 16:30, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Søren.

Ja jeg er også noget nysgerrig, fik han fjernet neddroslingen? Og hvis hvordan?

Mvh Iver.

Ps, skulle hilse fra Anton :!:
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

HA HA HA HA!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Ha ha - herre godt Iver og Niels :lol: :lol: - ja han fandt åbnebart mit neddroslingskit og fik det fjernet :lol: - jeg fik desværre ikke indsigt i den mere tekniske side af sagen, desværre :lol:

- Prisen på dette service var på omkring 2K, Tom :-)

Mvh Søren
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Søren.

Ja, det er let (og dejligt) at være morsom på andres bekostning :-D

Det lyder som om du har fået god valuta for pengene. Det er absolut ikke en pris der vil skræmme mig fra sådan en tur.

Endnu engang tillykke med resultatet, og god tur til Island. Hils der oppe, og sig at jeg er på vej ;-) (14 sep.!)

Hilsen Niels
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Er neddrosling noget som er på alle AT'er??? For kunne ikke mærke meget forskel i kræfter, da jeg prøvede din maskine Søren.
Mathias

Indlæg af Mathias »

:mrgreen:
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Kazzan.

Det er gaaas :lol:

Bare en lille intern joke.

Hilsen Niels
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Ja, velkommen i klubben :lol:

Burde have fanget den, nu ha jeg jo mødt nogle af rødderne og kender lidt til tonen. ;-)

Mon ikke det kommer med tiden, skal bare med til flere komsammener!!

MVH
Kasper
Niels

Indlæg af Niels »

Du skal endelig ikke holde dig tilbage. Det plejer at være aldeles hyggeligt :-D

Vi ses, hilsen Niels
kimhansen

Indlæg af kimhansen »

Et stykke tid siden jeg har læst med.

Er nu overbevist om at AT har en fornuftig benzin økonomi, så den er stadig med i mine overvejelser, sammen med andre Honda modeller, samt BMW.
Kim
:lol:
Besvar